Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας, στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Murals: Η Τέχνη της Τοιχογραφίας», συμμετείχαν στη δημιουργία τοιχογραφίας μεγάλης κλίμακας, με στόχο να ομορφύνουν τον προθάλαμο των αιθουσών του σχολείου μας.
Τη φετινή σχολική χρονιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α´ και Β´ Γυμνασίου του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα πρωτότυπο και εξαιρετικά ωφέλιμο πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας με τίτλο: «ΕΣΥ τι Προ.Θε.Συ. έχεις;».
Την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026, μαθητές/τριες από τη Γ’ τάξη του σχολείου μας που συμμετείχαν στο φετινό Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Μιας χρήσης πλαστικό; Όχι ευχαριστώ!» και στο πλαίσιο του μαθήματος Βιολογίας, με τη συνοδεία δύο εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας μας, ταξίδεψαν στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης Λιμνών Βόλβης-Κορώνειας, που εδρεύει στη Νέα Απολλωνία και ξεναγήθηκαν στο εκεί μουσείο που έχει θέμα τους υγροτόπους της Θεσσαλονίκης. Κατόπιν, έκαναν ποδηλασία μέχρι το Βήμα του Αποστόλου Παύλου στα κοντινά αιωνόβια πλατάνια κι έπειτα επισκεφτήκαν το παρατηρητήριο πουλιών στην τοποθεσία του χωριού «Μεγάλη Βόλβη». Κάπου εκεί, οι μαθητές μας περιηγηθήκαν κατά μήκος της ακτογραμμής της λίμνης Βόλβης και έπαιξαν περιβαλλοντικά παιχνίδια. Η περιβαλλοντική εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με ξενάγηση στο πολιτιστικό μνημείο Νυμφόπετρες, που βρίσκεται αμέσως μετά από το ομώνυμο χωριό, μέρος όπου αναλάβαμε οικολογική δράση καθαρίζοντας τον περιβάλλοντα του μνημείου χώρο.
Από τις 22 έως τις 26 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε πενθήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στο Βερολίνο της Γερμανίας, στο πλαίσιο εγκεκριμένου προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων (περιβαλλοντικού). Η αποστολή περιλάμβανε 25 μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου, συνοδευόμενους από τους εκπαιδευτικούς Χατζηγιώση Μαρία (Γερμανικής Φιλολογίας), Γεωργολιό Νικόλαο (Χημικό) και Γακοπούλου Κωνσταντίνα (Φιλόλογο).
Στις 6/3/2026 στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Ψηφιδωτές απεικονίσεις του Ι.Ν. Αγ. Παντελεήμονος Πολίχνης και άλλων μνημείων της Θεσσαλονίκης» οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές κ. Π. Παναγιωτίδης (ΠΕ01) και κ. Α. Σαββουλίδης (ΠΕ08), είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης και να ξεναγηθούν στο «Εργαστήριο Συντήρησης Ψηφιδωτών» του Μουσείου από τον υπεύθυνο κ. Γεώργιο Κίσσα.
